پیاده سازی مقاله: تحلیل سبد خرید مشتریان در خرید اینترنتی با استفاده از تکنیک های داده کاوی
چکیده:
در این مقاله عملیات برخی خریدها با انتخاب تصادفی در یک سایت بازاریابی مورد بررسی قرار می گیرد.این خریدها در فضای بیکران اینترنت که مجموعه ای بسیار بزرگ از شبکه های بزرگ و کوچک به هم پیوستهاست ، انجام می گیرد . اگر به جای رفتن به محیط بیرون از خانه و خرید از فروشگاههای سنتی و مدرن ، با استفاده از اینترنت خرید خود را انجام دهید خرید اینترنتی صورت گرفته است که هزینه آن به صورت آنلاین پرداخت می شود و یا مامور پست کالا را جلوی منزل به مشتری تحویل می دهد و هزینه کالا را پس از تحویل از مشتری دریافت می کند .سبد خرید مشتری شامل کالاهایی است که مشتری از یک فروشگاه اینترنتی خریده است .یعنی ممکن است یکباره چندین کالا خریده باشد .داده کاوی مجموعه ای از روشها در فرآیند کسب دانش است که برای تشخیص الگوها و رابطه های نامعلوم در داده ها مورد استفاده قرار می گیرد . فروش بازاریاب سایت ایران سی نت به عنوان موردانجام شد .در این مقاله سعی weka مطالعه فرض شده است . فرآیند داده کاوی در این پژوهش با استفاده از نرم افزار شده تا رابطه بین خرید چند کالا بررسی شود و پیشنهاد دهیم که اگر یکی از آنها را مشتری خرید ، با استفاده از قوانین کشف شده چه کالاهای دیگری را می تواند انتخاب کند .
دریافت مقاله:
دریافت پیاده سازی:
برای دریافت پیاده سازی مقاله مورد نظر، و یا اعمال بهبود در آن، با استفاده از لینک زیر، سفارش خود را ارسال نمایید.
برای دریافت پیاده سازی مقاله مورد نظر، و یا اعمال بهبود در آن، با استفاده از لینک زیر، سفارش خود را ارسال نمایید.