پیاده سازی مقاله: عقیده کاوی مبتنی بر منطق فازی جهت ارائه سیستمهای پیشنهاددهنده
چکیده:
با پیدایش اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک امروزه مشتریان میتوانند با مراجعه به پایگاه وب به خریدکالا یا محصول مورد نظر خود بپردازند و عقاید و نظرات خود راجع به کالای مورد نظر خود را بیان کنند.سیستمهای پیشنهاد دهنده با استفاده از عقیده کاوی و بررسی نظرات کاربران پیشنهادات مناسبی را برای خرید محصول مورد علاقهی آنها به مشتریان میدهند. در هر تجارتی از جمله تجارت الکترونیک پیشنهاداتمناسب باعث جلوگیری از سردرگمی مشتریان و افزایش فروش میگردد. در این مقاله سعی در ارائهی روشی داریم که نزدیکی نظرات کاربران را به دست آورده و با استفاده از سیستمهای پیشنهاد دهنده بتوانیم به وسیلهی فازیسازی عقاید و خواستههای کاربران، پیشنهادات دقیقی سازگار با نیازهای آنها ارائه دهیم.
دریافت مقاله:
دریافت پیاده سازی:
برای دریافت پیاده سازی مقاله مورد نظر، و یا اعمال بهبود در آن، با استفاده از لینک زیر، سفارش خود را ارسال نمایید.
برای دریافت پیاده سازی مقاله مورد نظر، و یا اعمال بهبود در آن، با استفاده از لینک زیر، سفارش خود را ارسال نمایید.