پیاده سازی پایان نامه: بهبود امنیت در شبکه های اینترنت اشیا با استفاده از یادگیری ماشینی

از زمان شروع اینترنت اشیا (IoT)، تعداد دستگاه های اینترنت اشیا متصل به اینترنت به سرعت رشد کرده است. با این حال، بسیاری از دستگاه های اینترنت اشیا فاقد استانداردهای امنیتی هستند که دستگاه های غیر اینترنت اشیا دارند. این بدان معنی است که میلیاردها دستگاه هوشمند می توانند به عنوان بخشی از یک حمله استفاده شوند. پتانسیل بهره برداری از دستگاه های اینترنت اشیا، جستجو برای یافتن اقدامات امنیتی مناسب اینترنت اشیا را بسیار مهم می کند. به منظور رفع این نیاز، این مطالعه راهکاری جدید با استفاده از یادگیری ماشین برای بهبود امنیت IoT پیشنهاد می کند.

موارد قابل تحویل:

  • فایل های شبیه سازی پروژه با نرم افزارهای متلب (Matlab)، پایتون (Python)، زبان R و ... (بسته به درخواست سفارش دهنده)
  • مستندات پروژه، شامل توضیحات مربوط به فعالیت های صورت گرفته
  • فایل ارائه ی پاورپوینت
  • فیلم آموزشی برای آشنایی دقیق تر با فرآیند انجام پروژه
  • مجموعه داده ی مورد استفاده در پروژه

 

 

مشاوره انجام و پیاده سازی پایان نامه، پروپزال و مقاله:

در صورتی که به مشاوره برای انجام پایان نامه، پروپزال و مقاله، همچنین آموزش انجام پایان نامه، پروپزال و مقاله در زمینه ی بهبود امنت در شبکه اینترنت اشیا با استفاده از تکنیک های داده کاوی، نیازمندید، این مورد را هنگام درخواست قید نمایید. با توجه به قوانین موجود، فعالیت شریف پژوه محدود به آموزش و مشاوره در این موارد می باشد.

منحصر به فرد بودن پروژه:

در صورتی که نیاز به یک پروژه اختصاصی و منحصر به خودتان در زمینه بهبود امنت در شبکه اینترنت اشیا با استفاده از تکنیک های داده کاوی، داشته باشید، این مورد را هنگام درخواست قید نمایید.